♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghane.mina

♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥

asheghane.mina

http://asheghane.mina.loxblog.com

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

ندیم...داریوش

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

به وبلاگ من خیلی خیلی خوش اومدید

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

ندیم...داریوش

همدم دیرین من،ای نشان عشق و وفا ای مایه تسکین من؛عاشق‌تر از عاشق تویی ای؛بانی آسایشم ؛ دلداده لایق تویی .... ای مایه آرامشم ؛ ای ناجی عشق آفرین تو محرم راز منی ...ای آشنا با درد من تو شعر آواز منی ... سوز منی ... ساز منی عاشق‌تر از عاشق تویی...ای بانی آسایشم ...دلداده لایق تویی ای مایه آرامشم ... در حریم اندیشه‌ام پروانه خوش‌بال منی ...ای همیشه مقصود من تو کعبه آمال منی ... عاشق‌تر از عاشق تویی ای بانی آسایشم ... دل داده لایق تویی ... ای مایه آرامشم در ذهن من تنها تویی ...والاتر از پندار من ای تکیه‌گاه هستیم ای برتر از گفتار من ای مایه کردار من عاشق‌تر از عاشق تویی ای ....

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 26 / 9 / 1391برچسب:,;ساعت13:48;توسط ♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥; | |