♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

دختران ایرانی نازترین عکسهای ایرانی

عکسهای خفن ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

نازترین عکسهای خارجی

عکس های خارجی

کلیپ عکسهای خفن ایرانی های ایرانی

کلیپهای ایرانی


asheghane.mina

♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥

asheghane.mina

http://asheghane.mina.loxblog.com

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

sarmaa

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

به وبلاگ من خیلی خیلی خوش اومدید

♥♥̉̉̉♥asheghane♥♥̉̉̉♥

sarmaa

دیگـــــــــــــر سکوت هایم ســـــــــــرد شد....نه به ســــــــــردی هوا....نه به ســـــــــردی دستانت......به سردی لحنت...سکوتم سرد شد....سرد..سرد ...سرد...تو با لحن سردتت دلم را اتش زدی.....و من هم با نگاه ســــــردم....دنیا را خاکســــــتر خواهم کردتقصیر من نیست..تو به من اینگونه اموختی..

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 1 / 10 / 1391برچسب:,;ساعت1:56;توسط ♥♥̉̉̉♥mina♥♥̉̉̉♥; | |